Hiç yapmadığım bir şeyi yapmış olmak.

Bugün hiç yapmadığım bir şeyi yaptım hemde Ankara'nın en kalabalık olan yerlerin birisi olan Bahçeli 7. Cadde'de insanların tam önünde hani sokak şarkıcıları olur ya cadde başlarında para toplarlar.
Amacımız para toplamak değildi eğlenmek kafa dağıtmaktı bizim, öylesine bunaldım ki yaşamın zorluklarından ve yalnızlıklarından.
Kafamı başka yönlere çekmeye ihtiyacım var sanki.
Mutlu değilim çünkü mutlu olmaya ihtiyacım var biraz ama mutluluk benim penceremden bile bakmamışken nasıl beklerim mutluluğu ?

Mutluluğum neden gelmiyor bilmiyorum. Sanki yuva yapmış mutsuzluk hücrelerimde...

Bir zamanlar mutlu değilim diye haykırdığım onca durumlar aslında nasılda mutlu ediyormuş ha ?

Biraz mutlu olmak istiyorum her gün yeni bir kişiyle tanışıyorum sokakta muhabbet ediyorum oysa neye yarar hepsi ?

Boş,boş,boş ve boş...

Hani böyle için dolar ya sonra kabarır,kabarır ama taşması yasak !



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nörüyonuz ?

Sahtelikten uzak, mutluluklar.