Meslek Secimi

evet arkadaslar ben daha once de soyledigim gibi sacma sapan konularda yazarim mesala suan ki konum gibi, hayatimizin en onemli secimlerinden birisi olan meslek secimi. bu konu daha fazla kucuk yas grubunu kapsiyor basta benim kardesim olmak uzere,aslinda meslek secimi lise ortalarinda baslar cunku birey ugrasirken mutlu oldugu seyleri yeni yeni anlar ve yonelir meslek secimi yapmanin en onemli yolu ise,aile tarafindan baskisiz kendi basina aldiklari kararlar butunudur. mesela ben aile zoruyla meslek lisesine gonderildim, gonderilmekle kalmadim ayni baski ile elektrik elektronik okudum ama mutlu degilim yoneldigim meslek ise farkli kendimi mutlu oldugum isim ile gelistiriyorum. gelecekte meslek  sececek olacaklara en buyuk tavsiyem ise arastirmak ve ugrasirken mutlu olmaktir.                                         bu blog yazisi telefon ile yazilmistir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nörüyonuz ?

Sahtelikten uzak, mutluluklar.