Bunları neden yazıyorum ?


Yıllar geçtikçe dönüp bakabileceğim tek arşiv yerim buraya eğer bir şeyler yazarsam seneler geçtikçe ne kadar değiştiğimi anlayacağım bu çok iyi bir şey aslında.

Mesela geçenlerde eski 'msn' geçmişimi buldum yazılarım o zaman;

slm nbr ? ii ,n vr n yk ? bu aksm ckcs m ? 

gibi yazıyorum açıkçası ben güzel Türkçe mi katediyordum,yıllar geçtikçe yazı biçimimin değiştiğini gördüm kendimle gurur duydum, ee zararın neresinden dönülürse kârdır.

Şimdi ise çevreme söylüyorum bakın yazılarınızı yazabildiğiniz kadar düzgün yazın arkadaşlar,yarın bir gün bizden sonrakiler yazı biçimlerini düzgün kullanamayacak.

Madem Türkçe'den konuşuyorum devam edeyim yeni Nesil özellikle bayan Türkçesi "gelmooorum"

Yahu ! bu nedir ? Senin ağzın "gelmoorum" diye biliyor ama "gelmiyorum" sözcüğü ağzınızdan çıkmıyor mu ?

İbuFest'12 Kampüste ünlü var etkinliğinde bu sene

Nilüfer AYDAN,Ferdi Merter FOSFOROĞLU vardı.

Bu iki büyük insan genel olarak Türkçe ve gençliğin kullandığı Türkçe'den bahsediyorlardı.

Ferdi bey genellikle gençlik Türkçesindeki "yor" kullanımın olmadığını söyledi,

geliyor,gidiyor gibi cümlelerin geliyo mu ? geliyon mu ? gibi kullanıldığına değindi.

Ama bu sohbetler o kadar baydı ki gençleri gelenlerin çoğu espiri,makara dönmediği için salondan çıktılar.

Neyse ben bunları neden söylüyorum ? İyi miyim ? - Hayır.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nörüyonuz ?

Sahtelikten uzak, mutluluklar.