Ortadoğu ve Balkanların...

Merhaba başlıktaki gibi ortadoğu ve Balkanların en şanssız adamıyım. Neden mi ?

Telefon aldım garantiye gitmesi gerekiyor elimde olmayan sebeplerden ötürü.

İstediğim okulda son aşamada elendim.

İstediğim kadına ulaştım derken kaybettim hemde başka bir acı dinmemisken.

Bilgisayar aldım çok istediğimden, üstüne kahve döküldü.

İs güç dedik zaman çok dar. Hayvan gibi prova.

Başka birinden hoşlandım, cooook uzaklarda.

Rakıya buz aradım o bile yok buzlukta.

Simdi kim savunabilir yaşamımın şanslarla dolu olduğuna.
Ben inancımı yitiriyorken nasıl güçlenir yeniden bu duygularım ?

Yasamak mi ? Yoksa yasamaya çalışmak/tutunmak mı ? Daha zor bilemedim.

Gelecek mi lan ? O güzel günler artik ?
Geleceksen gelecek, cabuk gel,zarar vermeden.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nörüyonuz ?

Sahtelikten uzak, mutluluklar.