Neden hep gece düşünürüz niye yaşadığimizi ?

Güzel kokan boş sokaklar o kadar güzel ki gecenin karanlığında biraz düşünmeye vakit kalıyor insana...

Düşünmüyor değilsin neden yaşadığına dair bir sebep hayatında hedef varken dahi bir anlamı yok ki yaşamanın.

Sürekli bir mücadele veriyorsun hayat içinde ve bu hayat içinde herkes yalancı, herkes sahte bu yüzden güvenmemek gerek kimseye en yakınındaki kişiye bile çünkü davranışlar bile sahte ve yaşarken beraber öğreniyorsun bu yalancılıgi insanlarda. En yakınındaki kişi karşındakine yalan söylüyor ve ikili oynuyor. Dostluk kardeşlik duyguları bir anda sönüyor o an ve yerini başka bir şey aliyor sürekli bir çıkar ilişkisi sonuç oluyor.

Yaşamaktan ve kullanılmaktan sıkıldım hayatımın ezilmiş ve yıpranmış tarafını onarmaktan, bir onarma arayışı içinde olmaktan sıkıldım, bezdim...

Sonuç ve çözüm yok hicbir vakit hep bir mücadele ya sen güzel arkadaşım nereye kadar mücadele edeceksin ? Hep daha iyi için değil mi ? Güzel günler , güneşli günler görmek için değil mi ?

Bugün başardıgin her şey yarin yaptığın bir hatayla yerle bir olacak...

Gönül verip yaptığın isler hic beğenilmeyecek SON diye yaptığın her is bir sonrakinin başlangıcı olacak çünkü yapabildigin şeyler hep karşıya ucuz olarak geçecek çünkü o yorulmadi sen yoruldun bu son diye girdigin işte.

Ben yoruldum yaşamaktan sıkıntıya direnmekten, yalnızlıktan sıkıldım varlığın içinde tek olmaktan sıkıldım, istediğim şey kalabalık bir ortam değil istediğim şey sıcak bir gülüş sahte olmayanindan, samimi yaklaşım ve korunmak yalan olmayanindan bir hasret aslında tüm bu söylemler çünkü halen şaka gibi durumlar ve gelişen, geçen hayat.

Ne gerek var anlam bütünlüğü sağlamaya dedik buraya bir defter gelir gün elbet okursun hepsini birer birer. Bugün de boyle olsun en güzelinden yine de en kotu gün böyle olsun...

Bezdim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nörüyonuz ?

Sahtelikten uzak, mutluluklar.