Geç kalınmış konservatuvar günlüğü

Merhabalar,

Bugünden itibaren ders çıkışlarımda, sizlerle ders içeriğini anlatmaya çalışacağım.

Kimi arkadaşlarımız için bunların yararlı olabileceğini düşünüyorum.

Hazır bir başlangıç yapıyoruz o zaman nereden ve kimlerden eğitim alıyorum ufakça onlara giriş yapayım.

Eğitim yerim;

Kulis Sanat - www.kulis-sanat.com

Eğitim öğretmenleri;

Serkan Melikoğlu - Emre Yurttakalın - Erdi Can Aybaş - Erhan Korkmaz ve daha fazlası için  http://www.kulis-sanat.com/menu/39/egitmenlerimiz.html

Kulis Sanat nasıl bir yerdir ?

Hacettepe Üniversitesi Devlet Konservatuvarından mezun olmuş sınıf arkadaşları inşaat işçiliği dahil olarak kiraladıkları dükkanı bir ev bir sanat merkezi haline getirmişler.


Şimdilik bu kadar sorularınız varsa sozteke@gmail.com adresinden irtibata geçebilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nörüyonuz ?

Sahtelikten uzak, mutluluklar.