Yaşanmış Cinli hikaye #2

Kalan hikayeden devam... - Biz toplandık,çağırmaya başladık sonra ahahah filan diye gülmeye başladık, sonra uyandığımda bayılmışım üzerimde bir ağırlık var aman aman...

Sonrasında şunu söyledi, sırtımda tırnak izleri oluyor,kanıyordu adeta. Yani uyurken buna geliyorlarmış sonrasında da bunun sırtını çiziyorlarmış. İnanmadım ben başta sonra aslında halen inanamadığım olay ama bilmiyorum. Annesi elini kolunu bağlamış gece yatarken ama sırtında o çizikler yine oluyormuş. 

Zaten bunların günü gününe tutmuyor, kötü bir olay olursa ya da canı istemezse aha cinleri gelmiş diyorduk.

Hele bir gün kafedeyiz dedi aha geldiler, zaten geldiğini söylemeden önce bir triplere giriyor böyle kasılmalar etrafa boş boş bakmalar filan, etrafta siyah gölgeler kırmızı gözler oluşuyormuş söylediğine göre.

Efenim mesela bana tik tik davranıyordu,saçma sapan atarlanıyor filan birisine kilitleniyordu onu kesiyordu gözleri açılır kapanır, göz bebekleri büyüyor,küçülüyor filan. 

Hele ramazan ayındayız, oturuyoruz birden bire vücudu sözde kabarmaya başlıyormuş gösteriyor filan arkadaş o an çok farklı oldum böyle nasıl desem korktum yani çünkü yine boşluğa dalıyordu filan falan,ama kabarma olayı iki türlüde olabilir çaktırmadan kaşıyor olabilir ya da yaz günü olduğundan sivri sinek ısırmış olabilir. Birden bire... (devamı 3. yazıda)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nörüyonuz ?

Sahtelikten uzak, mutluluklar.