Hikayeler,hikayeler...

Ne kadar çabuk değişiyoruz farkında mısınız ?

- Daha geçen gün beraber olduğunuz bir arkadaşınız veya sevgilinizle aranızda olan bağlar kopuyor.

Sonra düşünmüyorsunuz hiç mantıklı sadece o an canınızı yakan şeyi unutmak için beyninizden yüzlerce şey geçiriyorsunuz. Uyguluyorsunuz ve saçmalıyorsunuz.

Mesela benim gibi bende saçmalıyorum çünkü.

Aylar önce gömdüm mantığımı, çünkü hayatımın içine girmiş kişi(ler) biranda bir şeyler olmuş gibi çıktılar. Şimdi burada zart,zurt laflarından özetleme yapmaya gerek yok. Neyse işte olanlar oldu,hatta size biraz anlatayım ister misiniz ? Tabii kiminiz çıkıp banane diyecek ama buradaysan okuyorsan madem devam et.

Eylül ayında sanki hayatım çok normalmiş gibi bir sürü olay çıktı, ne bok yiğeceğimi bilemedim. Lan düşünsene ailen boşanıyor filan neyse oralar mühim değil mühim nokta tamamen bozulmuş psikolojim. Kimse buna aldırış etmedi ama ben farkındaydım harbiden insanın bir dengesi var ve bu denge sizin tamamiyle ruhani duygularınız,aşıksanız ve sevgilinizle beraber uyuyorsanız helede bu ilk geceniz ise onun yanında ağlar mısın. ? Hayır tabii , mutlu olursun elbet. İşte böyle bir şey. Tamamiyle dağılmıştım, sevgilim vardı psikolojim yerine gelsin diye beni güldürmeye çalışıyormuş, benim gülmeye değil dinlenmeye ihtiyacım var geç karşıma beni dinle konuştur rahatlayacağım anla. ! Nafile, bu olaylar dönerken tabi benim bozuk psikolojime dayanamayan sevgilimle biz ayrıldık. Sonra onun gidişi pekte koymadı ama sonra bazı duygularımı yaşayacağım birini bulamayınca buda üzdü haliyle.

Sonra el zaman git zaman, hep arkadaş aileliğinden bahsetmiştim o da hikaye, ortama bir karşı cins çıkınca o senden daha değerli, bir yıl beraber olmuşuz yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmemiş, zarar verdiğim nedense kız arkadaşı olunca meydana çıkmış.! Hayda...

İşte bakın bu olay benim sevgilimden ayrılmış olmam değil bu adamın bana küsüp bilmem ne alması koydu, ama bu sene o kadar boktan bir hayat yaşamışım ki buda acıtmadı canımı.

Anlatmak istediğim onlarca hikaye var aslında ama sadece özetleyerek bazı noktaları anlatmam gerekiyor.

Ha... Birde geçen gün videolarda bana yalandan anlattığın aşk dolu cümlelerini aktardığın zamazingoyu buldum çok mutlu oldum. Dinleyip,dinleyip egomu tatmin ediyorum. :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nörüyonuz ?

Sahtelikten uzak, mutluluklar.