Ben ateistim

Arkadaşlar Merhaba,

Bu yazımda oldukça rahatsız olduğum bir noktadan bahsedeceğim,insanların " ben ateistim." diye çıkışmalarından.

Düşünmek ve yargılamak oldukça güzel hareketler çünkü düşünen ve yargılayan insan hayata daha olumlu bakar bir nevi gelişmeye açık insandır. 

Ama;

Günümüz ergen beyinlileri "Ateist" olmanın sanki  bir marjinalliği,kültürü yansıtıyormuşcasına bunu ulu orta ve her yerde direkt olarak betimlemeleri, oldukça rahatsız edici bir durum. Mantık çerçevesinde bulunan asıl gerçek düşünen ve yargılayan insan zaten ben "Ateistim" demez. İnsanlara sormak gerek neden Ateistsin diye, acaba düşünmüş müdür nedenini gerçekten. ? Ergen beyinlilerin bu şekilde yaklaşacağını düşünmüyorum, acaba biliyorlar mı diğer felsefik din düşüncelerini. ? Yoksa bir arkadaşından duyup - Ulan harbi ya o zaman bende Ateist sayılıyorum. ! Ee nasıl oluyoruz şimdi ateist. ? Var mı bunun bir sözleri filan. ?

Yok sözleri arkadaşım sadece düşüncelerinle ateist olursun...


Not: Ateist değilim.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nörüyonuz ?

Sahtelikten uzak, mutluluklar.