Hayata yeni bir heyecan !

Şimdi nedir bu heyecan anlatayım,

Bolu'daki ilk senemi bitirmenin ardından Bolu'nun ünlü Hilton olarak geçen aslında Köroğlu erkek yurdu olan bu yurttan kurtuluşum eve çıkıyor olmam.

Bir diğeri ise çıkacağım insan kimdir biraz ondan bahsedeyim biraz;

Adı Orhan 

Kendisi 88 doğumlu olan bir abimiz ama benim için olabilecek bir abiden daha fazlası neden mi ?

Bilmiyorum hiç yaşadınız mı ? ama ben yaşadım anlatmak isterim.

Orhan'la fazla bir zamanımız geçmedi sadece bir sene doldurduk beraber ama bir senede bir dostluğun güvenini birbirimize sağladık, ama şöyleydi bizde eğer birimiz o gün üzüntülü,ağlamaklı olduysak hep yüzümüzü güldürmeyi bildik bunu başardık ama yeri geldi Orhan ağzımın payını gerektiğince verdi adabıyla anlattı işte o durumlarda dostluk,kankalıktan çıktık abi - kardeş moduna geçtik bunu başardık. Aç kaldık,parasız kaldık,sigarasız kaldık ama beraberdik o aralarda hep.

Bu yüzden hayatımın çoğu yerinde bu adam var ve artık bu adamla ben ev paylaşıyorum,bu heyecan verici bir şey olacak.

Gelecek dönemi iple çekiyorum ağabeyim,dostum,kankam. :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nörüyonuz ?

Sahtelikten uzak, mutluluklar.